FAQ
FÅ SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL
Har du brug for hjælp, eller har du spørgsmål til f.eks. vores produkter, levering eller andre af de oftest stillede spørgsmål, så kan du nemt finde svar på de fleste her på siden. Finder du ikke det, du leder efter, er du altid velkommen til at kontakte os direkte!
ORDRE
Når du har placeret din ordre, modtager du automatisk en e-mail med bekræftelse på din ordre. Denne e-mail kan dog ryge i spamfilteret, så det er altid en god ide at tjekke sin spam-mappe.
Er tilfældet, at du ikke har modtaget en e-mail med dine sporingsoplysninger, eller hvis du har spørgsmål omkring den status, der vises, når du sporer din pakke, så er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice direkte, og vi vil gøre vores bedste for at guide og hjælpe dig på vej.
Vi har desværre ikke mulighed for at ændre i din ordre eller i de indtastede oplysninger, da vores ordreprocesser kører automatisk. Har du noteret en forkert adresse, kan vi forsøge at ændre oplysningerne, hvis du informerer os om dette hurtigst muligt. Er dette ikke muligt i tide, vil vores leveringspartner oftest returnere pakken til os, og herfra vil vi refundere dig for ordren.
Har du fortrudt dit køb, kan du gøre følgende:
1. Du kan nægte modtagelse, hvorefter pakken automatisk bliver sendt retur til os.
2. Du kan modtage pakken og kontakte vores kundeservice, som kan hjælpe dig med en gratis returlabel.
LEVERING
Skulle det ske, at du ikke har modtaget din pakke 3 arbejdsdage efter, at du har lagt din ordre, kan det skyldes enten forsinkelser ved leveringspartneren eller travlhed på vores lager. Du skal være velkommen til at kontakte os til enhver tid, så kan vi sikre, at du modtager dine varer hurtigst muligt.
Hos NEXSMART™ leverer vi indenfor 1-3 arbejdsdage efter at din ordre er lagt, medmindre det drejer sig om en forudbestilling. Ved særlige kampagner, såsom udsalg, Black Friday eller lignende, kan der i sjældne tilfælde opstå forlænget leveringstid. Skulle dette være tilfældet, vil du blive adviseret herom.
Så snart din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med sporingsoplysninger på din ordre. Vær opmærksom på, at der kan gå op til 24 timer før, at sporingslinket kan give dig information.
Når du foretager et køb på vores hjemmeside, vil vi altid tilbyde dig mindst én forsendelsesmulighed, der er gratis. Men grundet mange forespørgsler fra vores kunder, tilbyder vi også andre forsendelsesmuligheder, der er mere fleksible end de normale. Disse forsendelsesmuligheder er dog dyrere end de normale, men tilbydes så du frit kan vælge, hvad der passer dig bedst. I dette tilfælde opkræver vi dog et mindre gebyr på de dyrere forsendelsesmuligheder for at dække forskellen mellem en standardforsendelse og den premium-forsendelsesmulighed, du selv har valgt.
RETURNERING
Vi tilbyder 100 dages returret, som også er gældende, selvom du har brugt produktet. Det skal derfor forstås som en tilfredshedsgaranti. Kan du ikke lide produktet, eller er du ikke tilfreds med funktionen af produktet, giver vi dig pengene tilbage, så snart vi har fået produktet retur. Det er simpelt og nemt.
Ønsker du at returnere eller reklamere et produkt, skal du blot kontakte vores kundeservice på service@nexsmart.dk eller i vores kontaktformular, som du kan finde her: https://nexsmart.dk/pages/kontakt-os
Husk at oplyse dit ordrenummer for hurtigst mulig behandling af din henvendelse.
Vær obs på, at det ikke er muligt at returnere fysisk på vores adresse, da vi udelukkende er en online webshop og derfor ikke har en fysisk butik.
Vi behandler din returordre hurtigst muligt, når den er ankommet til vores lager. Der kan gå op til 14 dage fra, at du afsender din returordre til, at vi har refunderet pengene til dig. Det afhænger af din egen bank, hvornår pengene er tilgængelige på din konto. Du vil herefter modtage en e-mail, når din refundering er blevet behandlet. Beløbet bliver overført til samme betalingsmiddel og/eller samme betalingsmulighed, som du anvendte ved købet.
Både du og/eller modtageren af gaven er altid velkommen til at returnere produktet. For at returnere produktet, skal I blot kontakte vores kundeservice med ordrenummeret, så kan vi hjælpe med en gratis returlabel. Vær opmærksom på, at vi kun kan tilbageføre pengene til det kort, som varen er blevet betalt med.
Det er desværre ikke muligt at ombytte en vare. Du kan dog returnere din ordre, og vi vil refundere dit køb, så du kan lave en ny ordre på det ønskede produkt.
Du kan også skrive til vores kundeservice på service@nexsmart.dk, og vi vil forsøge at finde en løsning, der fungerer for dig.
Hos NEXSMART™ har vi en streng kvalitetskontrol og tester jævnligt vores produkter. Skulle du alligevel have behov for at reklamere en vare, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på service@nexsmart.dk.
Når du reklamerer en vare, bedes du detaljeret beskrive, hvad reklamationen er samt vedhæfte et billede eller en video af reklamationen. Du vil herefter modtage en e-mail fra vores kundeservice, der vil hjælpe dig med din situation bedst muligt.
Husk at oplyse dit ordrenummer for hurtigst mulig behandling af din reklamation.
BETALING
Vi tilbyder flere betalingsmuligheder herunder kortbetaling med VISA, Mastercard og MobilePay.
På vores hjemmeside i checkout kurven, vil du på venstre side skulle udfylde dine informationer og oplysninger, såsom navn, adresse og e-mail. På højre side vil du kunne se de produkter, du er ved at købe, og under denne funktion vil du se ”Gavekort eller Rabatkode”. I dette felt indtaster du dit gavekort eller rabatkode og trykker ”Brug” – så vil rabatten automatisk blive medregnet i dit totale ordrebeløb.
Oftest kan det afhænge af, hvilken browser man anvender, når man foretager købet. Prøv derfor at bruge enten Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke løser problemet, kan der være tale om en teknisk fejl. Kontakt derfor venligst vores kundeservice på service@nexsmart.dk
GARANTI
Hos NEXSMART™ har vi en 3-års garanti på alle vores produkter. Denne garanti dækker alle aspekter af vores produkter.
ANDET
For at opnå de store rabatter vi reklamerer med, skal du blot følge nedenstående trin-for-trin guide:
1. Find det produkt du ønsker at købe på hjemmesiden.
2. Klik ind på produktet og scroll ned indtil du ser en menu med en masse tilbehør.
3. Sæt flueben ved de tilbehørsmuligheder, du ønsker til dit produkt, og tryk derefter på ”Tilføj til kurv”.
4. Når du har tilføjet dit hovedprodukt inklusiv det ønskede tilbehør, kan du tilgå din kurv i højre side (se indkøbskurv-ikonet), og herfra fortsætte videre til checkout.
Vores produkter fremstilles primært i Asien. Vores hovedkontor og lager ligger i Sorø, og det er herfra alle ordrer sendes ud.
Har du spørgsmål eller behov for andre oplysninger som du ikke kunne finde ved hjælp af ovenstående spørgsmål? Så kontakt os endelig ved hjælp af vores kontaktformular: https://nexsmart.dk/pages/kontakt-os eller på service@nexsmart.dk