FÅ SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL

Har du brug for hjælp, eller har du spørgsmål til f.eks. vores produkter, så kan du nemt finde svar på de fleste her. Finder du ikke det, du leder efter, er du altid velkommen til at kontakte os direkte!

Vi har til vores kameraer en udførlig trin-for-trin video til hvordan man opsætter vores kameraer. Den kan du finde her: https://nexsmart.dk/pages/kamera-guide-forstegangsopsaetning

Vi har også lavet en videoguide til, hvordan man installerer App’en, som du kan finde her: https://nexsmart.dk/pages/kamera-guide-installation-af-app

Derudover har vi også samlet en masse generelle gode tips & tricks i vores Troubleshooting Guide. Denne finder du lige her: https://nexsmart.dk/pages/troubleshooting-problemlosning

Et NEXSMART™ kamera kører på dit eget WiFi netværk. Det er dermed styrken og rækkevidden på dit eget trådløse internet, som bestemmer hvor langt væk fra routeren, du kan have dit NEXSMART™ kamera.

Man kan med fordel benytte en WiFi Repeater til at forlænge og styrke ens trådløse netværk så den kan række endnu længere.

Tip: Du kan bruge din telefon til at måle styrken på dit WiFi, der hvor du har tænkt dig at dit kamera skal placeres.

Dette afhænger af det enkelte kamera og svaret kan findes nederst på produktsiden under specifikationer.

Ja, alle vores kameraer vil automatisk slette de ældste data på SD-kortet, når det er fyldt op og på den måde køre i loop.

Ja - bevægelsesdetektionen har justerbar følsomhed, Lav - Middel - Høj, som kan indstilles for netop at undgå unødig aktivering.

Ja, App'en understøtter live multiview af op til 16 kameraer på én gang. Dette er dog kun for live view og gælder ikke, når man skal gennemse gemte optagelser, der er det på ét kamera ad gangen.

Ja! Du kan i vores App oprette et "Home", som dit kamera er tilknyttet. Du kan have flere af disse, f.eks. et til dit hus, et til sommerhuset og et til dit kontor. Du kan dele et givent "Home" med en anden App-bruger. Du kan dermed dele det "Home" der hører til dit Hus med hele din familie, uden at de nødvendigvis har adgang til kameraerne på dit kontor - eller omvendt.

Vi har en dedikeret side med information vedrørende Cloud, lige her: https://nexsmart.dk/pages/cloud-service

Nej, ikke officielt.

Vores kameraer fungerer principielt kun på Smartphones og Tablet. Men man kan godt omgå det, og få det ind på en PC. Det er dog ikke lige så plug-and-play som resten og er ikke en officielt understøttet funktion.

Det, man kan gøre, er at installere en Android Emulator på sin PC. Denne Android Emulator kan man køre vores App fra, og dermed få det på sin PC. Men det er vigtigt at bemærke, at installationen og anvendelse af en Android Emulator ikke er noget, vi yder support på.

Kvaliteten af nattesynet og dagssynet kan ses på denne video:

Du kan tilføje så mange kameraer til din bruger, som du har lyst til.

Ja! Selvom din Wi-fi forsvinder så optager dit kamera stadig.

Du vil ikke kunne tilgå dit kamera igennem App’en, men så snart kameraet har fundet Wi-Fi signal igen, så vil du kunne se alle optagelser fra perioden, hvor Wi-Fi signalet har været nede.

Kamera

Dette afhænger af modellen af dit kamera. På nogle kameraer sidder der en lille knap der hedder ”reset”, enten bag på kameraet eller i bunden. På andre kameraer sidder reset-knappen bag en lille klap, hvor der i de fleste tilfælde står ”reset” på. Hvis der er et reset-hul i stedet for en reset-knap, skal du bruge den medfølgende nulstillingspind.

Reset-knappen skal holdes nede i 3-6 sekunder.

Alarmer

Guardian 2 nulstilles ved at holde knappen med WIFI-symbolet nede i 5 sekunder.

På Guardian 4G skal man holde konfigurationsknappen nede fro at nulstille alarmen.

Andre smartprodukter

Keypad nulstilles ved at rykke tamper-switchen (den hvide klap bag på keypad’en) op og ned ca. 10 gange til alle lys blinker.

Smart Padlock nulstilles inde i app’en.

Dette afhænger af den enkelte alarm og svaret kan findes nederst på produktsiden under specifikationer.

Tamper alarmen gør at sensoren er manipulationssikret, så man kan se, hvis nogen har forsøgt at manipulere med alarmen. Hvis den går i gang utilsigtet, kan det skyldes, at sensoren ikke er monteret stramt nok.

Du kan slå notifikationer til og fra under ”Settings” i din SmartLife App.

Man kan ikke modtage sms eller e-mail notifikationer, men din SmartLife app vil sende push-notifikationer, og du kan genlæse notifikationerne i din app.

>>> Forrige side