Har du spørgsmål?

Brug kontaktformularen herunder for at kontakte os, og vi vil vende tilbage hurtigst muligt. Du kan også skrive til os direkte på service@nexsmart.dk

Vil du have svar med det samme? Vi har samlet alle de mest almindelige spørgsmål i en FAQ, samt lavet en Troubleshoot Guide til de mest almindelige problemstillinger. Klik på links nedenfor:

Velkommen til vores FAQ - eller på Dansk: Ofte Stillede Spørgsmål. Vi har samlet alle de mest almindelige spørgsmål som vi modtager. Vi håber denne kan hjælpe dig med hurtigt svar på dine spørgsmål! :)

Vi har til alle vores kameraer en udførlig trin-for-trin video til hvordan man opsætter vores kameraer. Du kan finde dem alle på vores YouTube kanal lige her: Installationsguides

Derudover har vi også samlet en masse generelle gode tips & tricks i vores Troubleshooting Guide. Denne finder du lige her: Troubleshooting - Problemløsning

Et NEXSMART™ kamera kører på dit eget WiFi Netværk. Det er dermed styrken og rækkevidden på dit eget trådløse internet, som bestemmer hvor langt væk fra routeren, du kan have dit NEXSMART™ kamera.

Man kan med fordel benytte en WiFi Repeater til at forlænge og styrke ens trådløse netværk så den kan række endnu længere.

Tip: Du kan bruge din telefon til at måle styrken på dit WiFi, der hvor du har tænkt dig at dit kamera skal sidde.

Dette afhænger af det enkelte kamera og svaret kan findes nederst på produktsiden under specifikationer.

Ja, alle vores kameraer vil automatisk slette det ældste data på SD kortet når det er fyldt op og på den måde køre i Loop.

Ja - bevægelsesdetektionen har justerbar følsomhed, Lav - Middel - Høj, som kan indstilles for netop at undgå unødig aktivering.

Ja, App'en understøtter live multiview af op til 4 kameraer på én gang. Dette er dog kun for live view og gælder ikke når man skal gennemse gemte optagelser, der er det på ét kamera ad gangen.

Ja! :) Du kan i vores App oprette et "Home" som dit kamera er tilknyttet. Du kan have flere af disse, f.eks et til dit Hus, et til Sommerhuset og et til dit Kontor. Du kan så dele et givent "Home" med en anden App-bruger. Du kan dermed dele det "Home" der hører til dit Hus med hele din familie, uden at de nødvendigvis har adgang til kameraerne på dit kontor - eller omvendt.

Vi har en dedikeret side med information om Cloud, lige her: Cloud service

Nej, ikke officielt.

Vores kameraer fungerer principielt kun på Smartphones og Tablet.

Men man kan godt omgå det, og få det ind på en PC. Det er dog ikke lige så plug-n-play som resten og er ikke en officielt understøttet funktion.

Det man kan gøre, er at installere en Android Emulator på sin PC. Med denne Android kan man så køre vores App fra og dermed få det på sin PC.

Men vigtigt at bemærke at installationen og anvendelse af en Android Emulator ikke er noget vi supporterer. ;)